18 dagar kvar :)

Jaha idag är det då 18 dagar kvar tills jag fyller år :D as härligt :D vet inte riktigt vad som händer den helgen menmen man får väl vänta å se :D Idag ska man väl inte göra så mke, ska åka te Alingsås coh kolla på Alingsås HK- IK Sävehof :D Så dagen blir ganska soft :) Men d e ju bra för jag har as ont i huvvet och det är mindre bra har jag upptäckt haha :D Clever å komma på d nu xD

Morgondagen består av att jag skulle åkt te pappa men d blev itte så, för min kusin jessica ville att jag skulle hänga med på ngn sånggrej åp allum imon kl 16 så jag ska göra d å sen sover jag över hos henne då mamma å janne är med mammas lillebror å hans fru på lorensberg teatern :) ska bli
jättekul för jag har inte varit med min kusin på typ 1000 år ;o så jag åker hem te mamma på lördag.

Jag ska även träna med landslags spelare i bowlingen imon mellan 09:00- 11:00. ska bli jättekul oc få bli coachade av proffs :D Fast dock är det lite tråkigt att det är så tidigt på en fredags morgon:P
men nu orkar jag inte skriva mer, drar och kollar på tv eller hoppar ut i duschen:)

pusshejj §

Kommentarer
jessi

det var verkligen skit kul den helgen:) måste göras om!

2010-03-02 @ 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0