TP1E (L)

Idag började skolan då och det var roligare än jag trodde det skulle vara.
Vi blev indelade i klasser och jag går i klass TP1E. Jag träffade även en
tjej som jag fick bra kontakt med och vi hoppades att vi skulle få hamna
i samma klass men hon hamnade i TP1C eller D. Idag började vi med upprop
kl 10 men vi var färdiga typ 10:50 och så gick bussen 11:32. Många gick
1-2 hållplatser bort men när bussen skulle hämta dom så körde han bara
förbi, för vi som gick på vid skolan var såpass många så dom fick inte plats
och alla satt och vinka till dom med världens gladaste miner så vi får väl
igen för det imorgon.


Imorgon är det, id korts fotografering, rundvandring och klädprovning.
Dagen börjar kl 9:20 och slutar kl 12 så ganska soft dag. Efter skolan ska
jag in till stan vem vet vem jag ska träffa (a) kanske blir Emmelie fast vem
vet. Sen ska jag hem och bara sova för det är ganska segt och sluta så
tidigt för att man har inget och göra efter det, förutom att man kan lägga
sig och vila en stund.


Onsdagen schema är klassens dag, man ska lära känna lärarna och klass
kompisarna med aktiviteter och lekar. Dagen börjar kl 08:30 och slutar kl 12.


Torsdag och Fredag är det halvdagar då vi har ADR-kurser, alltså farligt
gods kurser. Men nu orkar jag inte skriva mer är grymt trött och ska kolla
lite på tv och kolla resultatet i GAIS-BP. Så ha d bra så hörs vi imon
deniseangelica;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0