Sommaren med Göran!

Jaha idag är det lördag då. Jag och pappa hyrde filmen Sommaren med Göran!

Jag vsomnade vid 23:10 igår kväll ;o men vaknade typ vid 05:00 för jag

fick någon konstig bild av något.

Jag ska på kurs den 8 september. Men sen har vi fått ett nytt kursdatum

vilket är den 13 september mellan 17:30 och 20:30 och då ska jag på

Göteborgsderbyt mellan IFK-GAIS, men nu kan jag ju inte gå och jag
och min kära bror har bestämt detta sedan vi fick reda på att det var
den 13 september. Men nu måste jag ju säga att jag inte kan gå med
p.g.a kursen. Är lite piss off på det! Jag har ju längtat så sjukt mycket
efter att få gå och nu kan jag inte asså åh!!


Jag har lyssnat som in i gatan på Eminem ft. Rihanna- Love the way you lie.
Den är grymt bra alltså. Jag älskar den som fasiken :D
*haha* så är det.


På måndag börjar skolan då. Jag är så sjukt nervös så det finns inte!
Ny skola, ny klass, nya klasskompisar. Hjälp!Men längtar tills uppropet
och det är färdigt för då ska jag träffa Jimmy (L) och vi ska träffas på
lördag med för då ska vi grilla och ha det trevligt med mamma och janne.


Men nu ska jag gå och tjocka mig och göra pannkakor så vi hörs

deniseangelica;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0