Imorgon är det biopremiär!

Ja, imon är det då biopremiär av filmen Vampires Suck (en parodi på Twilight)
skulle faktiskt vilja se den. Filmen verkar var skit rolig :D Men jag kan tyvärr
inte gå på premiären så det blir nog att tvinga med Jimmy någon dag och se den.


Idag har jag varit i stan och haft jättetrevligt med Jimmy! Vi skulle ha träffats
kl 12 men han försov sig? eller ja något så han missade tåget så han tog bussen
och var nere 13:50. Så jag hade gått upp tidigt helt i onödan. Men åkte in så jag
var inne 13:45 och väntade på honom. Sedan så hade vi inget och göra så vi drog
in t femman och kolla runt och sen satte vi oss på en bänk och det var mysigt (a)


Så idag har varit en hel mysig dag som gärna görs om. Imorgon så ska jag
till Liseberg om det är fint väder :D Kanske ska in tidigare och gå runt med
Jimmy och hitta på något kul. Sedan ska vi till polketten och lyssna på Zekes :D
vi ska typ dansa också. Vi träffades på Göteborgs kulturkalas xD Och jag
märkte direkt att han var en underbar kille och honom skulle jag absolut
inte att släppa taget om. Så vi dansade sedan så var jag nere varje dag och
han med och vi dansade och ja lite mer saker hände (a) det är våran story :D


Men förövrigt så börjar skolan på måndag nästa vecka. Klockan 10 på
morgonen med :/ lite mindre bra (n) Men ska bli lite roligt och börja med
fast lite sugigt om jag börjar tidigt att jag måste åka hemifrån 06:45 då
för att mamma inte vill köra mig. Så istället för att det ska ta en kvart tjugo
minuter så tar det 1 timme och 25 minuter och det är as tråkigt. Missar
jag någon av bussarna eller spårvagnen så kommer jag att komma sent.


Men det var allt för idag :D så vi hörs mer uppdatering kommer nog imorgon
och så blir det säkert 2! men jag slänger in en bra låt med så hörs vi imon.

deniseangelica;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0