Idag börjar träningen

Jaha idag är det den 18:e augusti och den första träningen börjar. Typ alla

har börjat skolan förutom jag *haha* men ska bli kul och jag hoppas
verkligen Filippa kommer idag för henne har jag inte träffat på evigheter.
Även Jesper! Honom har jag inte sett sen 5:e juni då vi var på Green Day
tillsammans. Och efter träningen så ska jag ner till Liseberg. Jag hoppas
att Jimmy kommer ner för han sa det och jag längtar. Men kommer han
inte ner, ja då kommer jag nog inte bli så glad för han sa att han skulle
komma. Sen ska nog min ingifta moster med det blir nog jättekul ikväll.


Förövrigt vaknade jag 10:05 imorse men sov t 11:30 :D Jag tog en
liten extra sovmorgon för det var jag värd tycker jag. Oc idag är det
även fint väder ute så jag hoppas det håller i sig tills ikväll och hela
kvällen ut så vi slipper stå i regn. Och det har varit dåligt väder med
regn och gråa moln ett tag så tycker faktiskt att solen och värmen
kan komma fram nu.


Och idag är det då 5 dagar kvar tills skolan börjar. Verkligen inte kul
och det första som kommer hända är att jag kommer lägga in om ledigt
30 september-8 oktober (kommer hem kl 06:00 den 8 oktober)
Men nu ska jag ner och kolla på tv så vi hörs ha det gött

deniseangelica;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0