6:e augusti

Ja, idag är det den 6:e augusti och det är min kusin Jessis födelsedag så ett
stort grattis till henne :) och jag har varit sjuk sen i onsdags :/ Jag är hur yr
som helst jag har 40 graders feber och super ont i halsen. Jag har så ont i
halsen så jag kan inte äta eller svälja :/ det är jobbigt faktiskt...


Idag ville inte jag ligga hemma i sängen hos pappa och vara en sjukling.
Så jag åkte med han på jobbet istället. Bättre det än att ligga i en säng
och knarka halstabletter och värktabletter. Jag vet absolut inte vad jag
ska skriva mer? Det är totalstop i min hjärna just nu. Så jag ska tillbaka
till sängen och läggamig i tjocktröja och mjukisbrallor och bara vila.

Stil klass & tradition sedan 1894 (L)

Mer kommer antagligen när jag orkar kysshej  deniseangelica §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0