Tjohejsan !

Hej Bloggen!

Idag vaknade jag kl 12:17 av att telefonen ringde.
Varför blev jag förvånad över vem som ringde?
Självklart var det nicklas! Han tyckte att klockan
var såpass mycket att jag borde vara uppe. *haha*
Chinatta fick han för det! Men han fick mig väckt
än en gång. Dagen har varit en slö dag. Mest suttit
och kollat på tv och haft tråkigt. Det har nt varit världens
bästa väder idag heller. Och väldigt många är osociala.

Men jag har lyssnat på två låtar hela dagen.
Tommy Reeve- I'm Sorry
Billy Joel- Lullabye(goodnight my angel)
Dom två låtarna rekommenderar jag varmt.
Annars har dagen bestått av Handboll och nu av Ishockey.
Imon åker jag hem till mamma och på onsdag blir det
värmland tror jag?Får prata vidare om det.

Idag fyller även älskade Felicia 16 så ett jättestort
grattis på henne! Hoppas att hennes dag varit jättebra.
Och jag har varit 16 i nästan 1 månad snart *stolt*
Nu ska jag fortsätta kolla på hockeyn och vara trött kysshej§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0