Plugg Plugg Plugg och åter Plugg

*Hej Bloggen!*

Just nu sitter jag och pluggar spanska som jag ska ha
gjort tills imorgon tror jag? *haha* Jag har ingen aning
så jag panik pluggar just nu. Jag kollar även på Hockeyn
mellan Djurgården och HV. Jag hoppas att Djurgården
vinner även om jag är Frölunda fan. Men så är det väl?

I fredags kom det preliminära gymnasievalet. Jag kom in på mitt första val
vilket var Transportlinjen på Bräckegymnasiet. Det ska bli jättekul och börja
där. Man vet ju aldrig hur klassen kommer bli. Om man är ensam tjej eller
om det är några till. Men det ska bli jättekul att få börja. Jag längtar så sjukt
mycket till gymnasiet. Men nu måste jag plugga på spanskan haha så vi hörs. Kysshej§



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0