Nu äre snart slut...

... På påsklovet och åter till den skittråkiga skolan :/ Jag fattar inte
varför lov är så korta... Jag längtar bort! Jag vill verkligen inte vara
här i Sverige. Och verkligen inte tillbaka till skolan och den hemska
verkligheten. Jag önskar bara att allt kunde vara över. Att man slapp
vissa människor. Att man kan vara så elak. Vad tjänar man på det?

Igår var jag på bergviks köpcentrum och det blev ett köp av en
jättesnygg tröja på Gina tricot för 149:- men jag skriver inte mer
nu är rätt så trött men ja så är det väl? vi hörs kysshej§


Kommentarer
Anonym

DU ÄR FET :( GÖR NÅGOT ÅT DET?

2010-04-10 @ 18:46:04
Anonym

Haha din jävel. Jag är ju smalare än dig iaf så håll käften annars spårar jag upp dej :D

2010-04-17 @ 14:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0