Dålig uppdatering...

jag vet att jag inte bloggat på ett tag men det har hänt
så mycket så jag har inte haft tid. Varit mycket med skolan
och lite grejer hemma. Men nu är det äntligen påsklov. Det
är så himla skönt ingen mer skola på ett tag iaf. jag sitter och
lyssnar på mina två favoritlåtar "You belong with me" Taylor Swift
och "Her name is Alice" med Shinedown. Kan verkligen rekommendera
dom låtarna. Det finns vissa personer jag saknar som fasiken :(

I torsdags spelade jag Skol DM i handboll. Det gick rätt
så bra faktiskt. Sedan satt jag och pappa och kollade på
finalen mellan Klarebergsskolan och Grevegårdsskolan.
Självklart vann Klarebergsskolan. Och 3:a kom Nya Påvelundsskolan.
Sedan åkte jag och pappa hem, Jag satte mig vid datan
och hade allmänt tråkigt. Hur tråkigt kan man ha egentligen?

Igår var jag och pappa hemma hos mig (där jag bor hos mamma)
Sedan åkte vi hem och vi orkade inte laga man så vi
beställde pizza. Så igår var det en riktig tjockisdag för mig.
Sedan kollade jag både på Talang och Harry Potter. Och lite
senare blev det Pirates of caribbean- död mans kista för mig.
Jag skulle lägga mig i sängen och titta på resten men hamnade
vid datan istället. Men jag har den ju på dvd så sörjer inte ;)
Nu orkar jag inte skriva mer. Hade gött kysshej§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0