Bad update i know !

*Hej Bloggen*

Jag vet att jag inte bloggat på ett tag. Fy på mig.
Men det har varit så mycket med skolan och lite
grejer hemma så har inte haft lust att blogga...
Men nu ska jag försöka komma in i min dagliga
bloggrutin. Så den blir nog som vanligt igen...

Idag har jag inte gjort så mycket bara varit med
Joel och varit med när pappa dömt handboll. Sen
när vi kom hem så lagade pappa middag. Så jag
fick två middagar idag. Väldigt uppvaktat va? :)
Sen efter sista middagen blev jag trött så jag la
mig på soffan och tog en liten tupplur. *HIHI*
Sen kollade jag på körslaget och idag så fick
Team Strömstedt åka hem. Var det rätt eller fel?
Jag tyckte det var fel för Team Strömstedt är
bättre än Team Rongedal. Men i körslaget höll jag
på Team Gyllenhammar. Men dom åkte ut i första
programmet. Då man kunde åka ut. Sen har jag
hållt på Team Picasso och Team Moreus. Dom är
väldigt bra. Så nu sitter jag här vid datan och
lyssnar på musik och är inne på msn. Imorgon
blir det upp tidigt för jag jag match kl 10. Så
är det samling kl halv tio och jag är på Hisingen
nu så måste hem och hämta grejer jag glömt hos
mamma. Så jag får åka härifrån kl 08:45 *suck*

Och i torsdags gjorde jag engelska nationella det
muntliga. Och igår gjorde jag Svenska nationella
det muntliga. Jag tyckte det gick bra får hoppas
att hon inte sätter IG på mig på det muntliga med
för då går jag loss på henne. Och man kan säga
att jag verkligen längtar till gymnasiet så jag
slipper vissa personer i klassen som älskar att
hålla på hela tiden. Men nu orkar jag inte skriva
mer så det kommer antagligen mer imorgon så
ni får ha det så bra så hörs vi imorgon kysshej§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0