Världens värk i benen!

Igår avverkade man då årets upplaga av lexbyjoggen med älskade helinor<3 och efter d tiiep hem å äta å sen te bowlingen å efter d te handbollsträningen å nu har jag så jeffla ont i mina ben så jag dör :O Tur att d var sista året man sprang skiten. Tänk att man nu sprungit den i 4 år :D Lite stolt e man ändå. Och idag gick den segaste dagen på hela veckan ganska snabbt, bildlektionen var den bästa :) Börjar äntligen bli färdig med mitt ord, mening, slogan å affisch :D Å NO var intressant för en gångs skull, min matte och NO lärare Ulrika säljer sin lägenhet å hon väntade på samtal från mäklaren om kontraktskrivning så ringde hennes mamma:D

Ulrika- Ja, det är ulrika?

Mamma- Hej har du hört något än?

Ulrika-Nej väntar så tyst har lektion nu *KLICK*

Och efter typ 10 minuter ringde d igen å då var d mäklaren och alla i min grupp väntade spänt på vad som hände så hon sa att vi skulle få reda på imon hur d gick :D Sen åkte man hem pratade med Älskade IG BARNET!! <3 å sen åt jag å sen till kören, d va gött å träffa alla igen:D FFast Adam vägrade sluta krama mej när jag kom :) Å när jag skulle gå så krama han mej å ba du får inte gå så krama han mej ännu mer å jag log å sa att jag måste gå men att vi ses nästa vecka :) Å han vinkade typ jättelänge tills jag försvann, Adam är en rolig prick :D Men nu är jag jättehes å ska fortsätta med matteläxan så ha d gött ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0