Skön helg- Minnen av dej!

Denna helg har lekt alla. Varit hos brorsan så jag å Nina hyrde Bedtimes story och tittade på den sen gick hon å la sej så kollade jag på saw II å hon ba hur kan du kolla på sånt här å jag ba d e bäst! :D Å idag så var jag brorsan min morbror å min ena kusin å golfa :D As kul :D:D Nu sitter man framför datan å gör läxor å lyssnar på musik:O Jag druunknar i lääxor fan :O Längtar tills Handbollsserien börjar så jag får se om jag kmr med eller inte :O Hoppas på d iaf:)


Folk säger till oss hela tiden att Emeli inte finns kvar bland oss! Men du finns med oss, du lever fortfarande med oss du är bara osynlig! Jag och Evelina var och fixade till din minnesplats idag :) Så nu är d fint där igen:) Nu ligger d blommor, nallar, hälsningar, d står jättemånga ljus och brinner för dig och d står och ligger kort med hälsningar på!:) D e så fint så jag kan inte beskriva d. Imon ska jag å Hannah till din grav och kolla till den och göra fint där. Vi vet att du känner allas kärlek och att du känner dig älskad :) d e så otroligt många som skänker dig en tanke, skänker dig en 1 timme eller 2 av deras dyrbara tid bara för att gå till din grav eller minnesplats för och prata med dej:) Folk tar sig tid för att lyssna på vad som hände dej, folk tar sig tid för att stötta oss. Deras dyrbara tid går åt till oss och dina nära. Din mamma finns verkligen där för oss och vi finns där för henne. Vi brukar gå ut å lätta våra hjärtan med henne, den tiden går fort. Upp till 5-6 timmar ibland men d känns så himla skönt :) Men vi kmr aldrig få svar på frågorna vi ställer:( Aldrig ett ärligt acceptabelt svar:( Hur kunde dom göra såhär mo dej? 3 svåra skit månader har gått å dom sitter å ljuger trots att d finns bevis! Ibland vill man bara resa sig upp å bli irriterad å säga till dom å inse att dom mördat en oskyldig tjej! Deras liv kommer aldrig bli desamma! Våra liv kommer aldrig bli desamma, för solstrålen, tjejen som alltid hade ett leende på sina läppar och allti hade kul med sina vänner togs ifrån dom! Kan ni inte bara tänka som vi? Att d va någon som mördade eran bästa vän och sedan satt och ljög om d! Har ni ingen respekt alls!? Man har lust å bara slå till dom så dom verkligen fattar vad dom gjort! Men d känns som om inget hjälper! :( Om d fanns något man kunde göra för att få dej tillbaka så skulle vi göra d för du förtjänade inte att dö! Ingen förtjänar att dö! Hoppas dom erkänner snart! Dom försöker få kntakt med mig och hannah för dom gillar oss men dom tog dej ofrån oss å ljuger om d! Dom ska få betala för vad dom gjort mot dej på ett eller annat sätt!!

Kramar Din Denise!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0