Skolfoto- The Reason Is You

Idag var d då skolfoto, singelbilderna blev nog inte så lyckade tror jag! :O Igår var d orienteringsdag i kåsjön å d sög som vanligt. Men jag gick med Freja hennes hund Tiny å älskade Helinor<3 å vi gick en omväg typ för vi hade gått vilse:O å Helinor ba d kmr vara ETT träsk på denna vägen men d va flera å d va ett stort träsk i slutet så jag å helinor skulle hoppa över så fick vi inte tillräckligt med fart så vi fastnade i där å kom typ inte upp :P så vi skulle försöka dra upp varnadra men d gick inte så bra. Men vi kom i mål efter 1h å 20 minuter iaf å fick 5 kontroller (Y) *STOLT*


Du är inte borta
du har bara
gått lite i förväg

Du kmr aldrig försvinna för mej älskling.

I'm not a perfect person, i continue learning
I just want you to know, i found a reason
for me start over, the reason is you. I'm sorry i hurt you
that's something i have to live with every day!
That's why i need you to hear, i found a reason for me
a reason to start over new, The reason is you.
I'm not a perfect person! I just want you know
i found a reason for me, a chance to start over new.
I found a reason to show, a side of me you did not know.
The reason is You!

För mej är du aldrig borta, du har bara tagit en semester! Hur mycket jag än vill att du ska komma tillbaka så kmr du inte tillbaka:( Det har gått 3 månader snart 4 månader utan att jag förstått att du verkligen är borta, att du verkligen inte kommer tillbaka:( Jag vet att du väntar på mej på andra sidan grinden<3 Jag ser fram emot dagen vi träffas igen! Jag har inte kunnat släppa taget om dej! D är som att jag inte vill släppa dej, men jag måste. Det finns så mkt som påminner mej om dej. Låtar, platser, filmer, bilder, filmerna vi gjorde, skolkorten. Dina sista ord ekar i mitt huvud! " Slösa inte bort ditt liv! Lev d fullt ut!" Jag älskar dej å kmr alltid göra!<3 Du finns med mej varje dag! VILA I FRID ÄLSKADE ÄNGEL 1993.08.08- 2009.07.01

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0