Lördagens och söndagens påhitt...

Hej alla läsare!

Imorse gick jag upp typ kvart i 10 för å käka frukost och satte mej vid datan klädde på mej å sedan vidare till träningen. Assåh idag var d sjukt jobbigt :O Men sedan var jag hemma vid 14:30 så jag satte mej vid datan å tråka å sedan åkte jag å pappa å kolla på Kärra-Västerås :) Sen åkte vi å köpte hem mat för vi orka itte laga mat xD Sedan åkte jag in te domkyrkan å mötte upp Evelina så gick vi till Emeli's minnesplats och gjorde fint där och sedan åkte vi till hennes grav.


D känns så jobbigt att varje gång man ska träffa henne så åker man till en sten på en kyrkogård istället för hem till henne :( Iallafall så tände vi varsitt ljus och satte dit lite nya kort på emeli :) Assåh kom bara tillbaka, d känns förjävligt att behöva åka till en kyrkogård varje gång man vill träffa emeli :'( Du betyder så oerhört mkt för oss! Den där natten när Emeli hastigt togs ifrån oss försvann vi med henne! Att förlora ngn man stått nära i 14 år är förjävligt! Att ens förlora ngn på d sättet vi förlorade emeli är förjävligt! Allt mer ungdomar blir mördade för att ngn varit svartsjuk eller något som är en liten sak. Dom som gör dådet sitter bara å nekar å tkr synd om sej själva! Men tänk på dom som nyss förlårat en nära vän, en familjemedlem! Dom bara sitter där å tkr synd om sig själva! Skulle göra vad som helst för att få dej tillbaka! Jag hoppas varje dag att detta bara var en mardröm och att du fortfarande finns här hos mej å att tiden bara e framspolad 40 år. Du var så glad att sommarlovet bara var 9 dagar ifrån. Det som väntade oss var ett långt härligt sommarlov med mkt bad och glada dagar tsm. Men den 10 juni-09 var en dag du aldrig fick uppleva. Den dagen du längtat efter så länge. Du fick aldrig uppleva den. Istället fick du möta den mörka avgrund ingen vill uppleva föränns dom är typ 80-90 år. Du togs ifrån oss så plötsligt. Du längtade efter den 10:e juni-09 det var den dagen som gällde!, Avslutningen och senare på kvällen avslutningsfest för att ni gått ur 9:an och skulle vidare till gymnasiet, ett helt nytt liv skulle börja för er. Du fick inte ens uppleva balen. Vi samlades på söndagen och hade en tyst minut för dej! På söndag (20/9) ska kyrkokören JOS uppträda i furlundskyrkan å då vet jag att du kmr vara där för att ge mej stöd <3 Jag kmr även sjunga din favoritlåt :) Kmr även berätta lite om dej och alla minnen vi haft tsm, och spela en liten bit av din favoritlåt och ha en tyst minut för dej!<3 Tårar kmr rinna för dej då:( Jag vet att du har d bra där du nu är och att du väntar på oss<3 Vi ses i nangijala min äslakde vän! <3



imon blir d då å sjunga i kyrkan :) grymt piinsamt. å så har jag match kl 10 :) kmr vara så trött. men aja längre inlägg kmr :D


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0