Lexbyjoggen idag! - Kom tillbaka!

Jahapp då har man avverkat årets upplaga av Lexbyjoggen:D Jag å Helinor gå sprang 6,5 km å hade vattenkrig med våra vattenglas vi vätskekontrollen ;D Men när vi var typ 300 meter från målet står Timmie å ba " Denise skynda dej jag vill hem" å jag ba " Fan kunde du itte sagt d innan!?" å alla 6: or stirra å jag å helinor bara garva ;D Ja nu sitter man här vi datan å dissar Eric på msn för att han e AIK:are å e elak mot mej :Y Ja, han vill att jag ska bli fjortis å inte typ emo eller vara den jag e :O Så jag kallar han IG barn :D:D Sedan fortsätter väl dagen med mat läxor, prata med IG banet<3 å träningar å ännu mera prat med mitt älskade IG barn:D Å han dissar mej för å vara Gaisare så e han AIK:are, erkänn elakt! :Y 
 

Älskling kom tillbaka! Jag drömde om dej inatt, jag drömde att du kom ner till oss för en dag och vi hade så roligt och hade chokladkriget:D Vi alla saknar dej älskling! <3 Jag och Evelina gjorde ett album där d e kort på dej å alla oss i gänget:) Visste du att Evelina ska gifta sig! :D Vi i gänget ska vara tärnor, men du kmr inte vara med oss men vi ska ändå ha en liten hörna för dig!<3 När jag och Hannah var på minnesplatsen senast låg d massa hälsningar till dej :) folk går dit och till din grav varje dag, och då menar jag verkligen VARJE dag. Dom lägger blommor, tänder ljus och lägger hälsningar:) Och några hade ställt ljus så d stod " Emeli" och under det
"1993-2009 för evigt i våra hjärtan" och "Ängel<3" Du lever med oss varje dag älskling! Alla säger att du inte längre finns här men d gör du ! I minnet, Hjärtat och i tankar!.


Nä nu ska jag göra mej iordning för träningarna å fortsätta mobba mitt älskade IG barn<33

 Denn bild får avsluta dagens inlägg!


 

Jag i skolans matsal i början eller slutet av 8:an :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0