Kärlek bara sårar!

Kärleken bara sårar. Precis när man hittat kärleken på nytt blir man bara sviken. Kärlek bara sårar.  Man blir så less på d :(.

I helgen har jag inte gjort ett skit. Bara varit ute å promenerat å kollat matcher å lyssnat på musik. Har verkligen varit dålig i helgen, och ovanpå allt d så blev jag sårad av den jag älskar.  Men på lördagen tog jag mej ut å va med Evelina iaf å d var d bästa beslutet jag någonsin gjort :D Älskar dej gumman (L) Och varit på kyrkogården hos Emeli. So what if i breakdown! So what if it hurts me! No one cares! I'm falling hard! No one cares or help me from stop falling! Allt kan hända i denna kalla värld! Emeli jag vet att du tar hand om oss alla. Vi kollade igenom bilderna på oss i gänget idag. Hur kul vi hade, alla resorna vi gjorde, alla flummdagar, alla fester. Inget e desamma utan dej ! ;( På torsdag har det gått 4 månader utan dej :'(


 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0