I'm in love - och orden ekar i mitt huvud

Asså jag litade på dej! Jag öppnade mej för dej å vad får jag för d? Vi har bråkat så jävla mkt på senaste tiden å d skär i mej! Jag vill inte bråka med dej, jag älskar dej när ska du fatta d!? Orkar inte slösa energi å ord på å beskriva.


Orden ekar i mitt huvud! Du sa alltid till mej när jag mådde dåligt å ville försvinna så sa du alltid " Livet är för kort för att slösas bort! Och om du lämnar oss kmr alla gråta sönder, för d finns ingen som du! En sån snäll,sprallig, go omtyckt söt tjej som du ska inte må såhär! Vi kmr klara oss igenom detta båda 2" och så log du ditt fiina leende. D sitter fast i mitt huvud! Låten som vi dampade loss till på festen den 13/6 var på grillfesten hos Evelina igår, och alla började skratta åt mej å jag vet att du satt där uppe och små flinade åt mej med:) Å så tänkte alla på den gången som vi dampade loss eller rättare sagt "dansen" Vi körde Maskerad grillfest som vi alltid har en gång i månaden, jag och evelina var fjortisar(A) Det var jätteroligt. Kommer du ihåg du, jag, hannah och evelina var utklädda till fjortisar på skojfotot i dansen när vi hade sommaravslutning 08. Det var det roligaste nånsin. Vi saknar dej älskling!






Denna bild får avsluta dagens inlägg!



Jag i matkön-08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0