Hemma från skolan idag...

Jag är fortfarande sjuk:( Så var hemma från skolan idag. Låg i sängen typ hela dagen för jag mådde så dåligt. Ska vara hemma imon med. Får se om jag är med pappa på jobbet eller inte.

Inget är som det brukade vara för någon saknas.
Tjejgänget är inget utan dig. Alla saker vi har,
filmkvällar, godiskrig, vattenpalatset i Lerum,
Karaoke å dansmatta kvällarna är INGENTING
utan dig. Allt vi gör påminner oss om dig. Vi
vill ha dig tillbaka. Du betyder så mycker för
oss. Det har snart gått 4 månader utan dej
men saknaden är större än någonsin. Den
är större än saknaden när du stack till
Cypern varje sommar. Jag saknar dej,
din röst, och alla sms du skickar. Du
skickade minst 25 sms om dagen till
mig. Det kändes alltid skönt att få dom
smsen från dig. Jag sitter fortfarande
och väntar på dom 25 smsen. Dom
kunde vara om något jätteviktigt eller
om ingenting alls. Ibland kunde du bara
ringa för att höra så att allt var okej
och att jag inte somnat. Vi kunde ligga och prata
om absolut ingenting. Timmarna gick och skratten
blev fler och fler. Minnena med dig blev fler och fler
roligare och roligare och minnena blev verkligen
värda att minnas. Jag bär dig och minnena tillsammans
med dig i mitt hjärta föralltid. Jag kommer aldrig lämna dig!
Innan vi alltid skiljdes åt sa vi Ninakupenda och Du och Jag
igår, idag, imorgon och FÖRALLTID (L) Det var alltid The Emeli
and Denise show och det kommer det alltid vara. Bara för att
en av oss lämnat livet tar inte The Emeli and Denise show slut.
Den showen kommer föralltid att finnas kvar. Allt vi gjorde finns
kvar. Ditt rum står kvar precis så som du lämnade den dagen.
Ibland går vi hem till dig och in i ditt rum för att minnas alla
glada stunder vi haft tillsammans därinne. Och hur du ALLTID
såg ut som en ängel när du sov. Och du alltid spelade dålig fjårt
musik så din brorsa fick damp :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0