Hemkommen från Spanien-3 månader utan dej

Inatt kom jag hem från Spanien då;) När vi skulle landa i Frankfurt var ett plan som skulle lyfta sent så vi fick typ åka runt i luften te d startat så vi missa nästan planet te Landvetter:O Men vi kom med å när vi väntade på bagaget fick vi vänta en EVIGHET:O Men imon är d då tillbaka te skolan å jobba häcken av sig denna terminen å höja sig i betyg:)

Älskling 3 månader utan dej! Varje dag är så jävla jobbig! Vi var alltid med varandra, varje dag i 14 år var vi med varandra och så togs du ifrån mej!:( Jag saknar dej, jag skulle göra vad som helst för å få dej tillbaka å höra din röst och få ha alla dessa skrattanfall och ha våra godis och gräddkrig, d hade vi VARJE fredag tillsammans med Johan å Alex:) Vi såg fram emot d så mkt för vi skulle göra d på din födelsedag fast med smält choklad och massa sådant, vi såg fram emot d så jävla mkt! Men så kom dagen då du togs ifrån oss så hastigt:( Du fick aldrig uppleva din 16- års dag. D har gått 2 månader men jag vägrar att fatta att du e borta! jag tänker hela tiden att du ringer å säger att du kmr tillbaka och att allt bara var nån sjuk grej! Men samtidigt vet jag att d inte e så:'( Jag lärde mej så mkt från dig älskling! Din favoritlåt bara för dig älskling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0