Heeeelg! :D

Idag gick skolan snabbt. Typ enda fredagen sen jag kom hem från spanien som gått snabbt:)NO:n var rolig. Fast den gick vääldigt segt... Men sen fick vi sluta 10 minuter tidigare :D Så jag messade Evelina och retade henne å skrev Heeeeeelg!:D:D För hon slutar kvart i 4 på fredagar:) Så jag åkte hem väntade på hannah sen käka vi å gjorde läxor och sedan satt vi vid datorerna och nörda :D Och så har jag messat med mitt älskade ig barn hela dan:D Och ikväll ska man då på fest med Evve inne i Linnéstaden :D Fast blir nog rätt lugnt ikväll eftersom Eric kmr hit 08:55 imon :) Så ska vara med han te typ halv ett eller ngt :D Sedan är d vidare till brorsan eftersom mamma å janne ska te husvagnsmässan i jkpg(A) Jag slipper följa med fatta glad jag e :D Nu sitter jag å lyssnar på världens bästa låt Yiruma- Love hurts:) Asså jag får tårar i mina ögon av denna låten fören e så bra å den spelades på Emeli's begravning och det var även en av hennes favorit piano låtar :) När nu ska jag ta å vara social med Evelina:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0