Grym måndag med EMMA!!<33

Idag började jag 08:05. Så segt å börja så tidigt efter en helg. Men aa dagen gick ganska fort, hade SO istället för engelska sen projekt nästan 3 timmar långt:O Haha läser världens sämsta bok "Madame Bovary". Sedan fick Hannah åka hem för hon var inte bra:( Så jag å emma hjälpte henne halvvägs te bussen å sen stack vi å åt :D Sedan innan matten bestämde vi oss för att vi skulle "plugga" hemma hos mej xD men "pluggandet" blev att titta på Hitta Nemo, dricka monster å äta glass American style<3 Sedan gick vi upp å satte oss vid datan å lyssna musik, msn, bdb å tog massa kort :D Sedan var d dags att byta om å åka te dansen :) Annika var sjuk idah så vi hade en tjej som hette Sasha :) Vi repeterade dansen några ggr sedan lärde hon oss att dansa house :D As roligt va d, fast min halsonda gjorde att jag fick stå över ganska mkt av dansen idah :/ Å Philip, Niclas å Mathis retade mej idah på matten för att jag itte kunde prata xD Men aa nu kmr lite bilder från dagen med EMMA:D




Emma å jaag<3



Emmaaaaaa<333



Haha fula jaaag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0