Förkyld- Å seripremiär imon

Idag vaknade jag vid 10 för mamma skulle teckna nytt abbonemang idag, så vi åkte te Odinsplatsen men d va stängt så vi åkte te Allum å gick in på telia å bytte. Å när jag vakna så märkte jag att jag var AS förkyld:( jättekul lixom... Å nu sitter man här å bara tråkar. Vi ska grilla vid 4 tiden å då kmr min mammas sambos son hit, å hon e typ skitsur för d xD Men ikväll kanske jag ska hänga med Evelina beror på hur jag mår :/ asså ursäkta om d e jobbigt att jag skriver om emeli hela tiden men jag har så mkt jag bara vill få sagt eller nerskrivet.



Kan inte allt detta bara vara en dröm? Hur mkt jag än vill d kan d ALDRIG mer bli så! Detta sommarlov blev inte som nån av oss tänkt! D va så mkt vi skulle göra tsm, men vi fick aldrig chansen:( D va så kul när du, jag, Mathias, Evelina å Johannes var å bowla, kommer du ihåg när evelina skulle kasta å hon kasta å så trilla hon, vi skratta så vi höll på döö. Ett minne man aldrig glömmer! Kom tillbaka snälla! Jag har aldrig mått såhär jävla dåligt! Allt går bara åt helvete utan dej! Jag glömmer dej aldrg! vet du vf? För var jag än går så påminner d mej om dej! Skolan, berg, Husvagnen, handbollen, musiken, alla skratt, bowlingen, allt! Jag vill höra din röst igen! Jag gör vad som helst bara för å få träffa dej! Vi ses i nangijala älskling, vi träffas snart igen å då ska inget få skilja oss åt! Jag gråter varje dag för att bara tanken på att ha förlorat dej gör mej ledsen å arg. Alla dagar vi hade tsm var dom underbaraste i mitt liv! Vi älskar dig Emeli, hoppas du har d bra där du e nu! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0