Dagens inlägg om dej!

Detta inlägget är till dig Emeli <3

3 svåra månader utan dej! Kan du inte bara komma tillbaka från din långsemester? Jag gick till berget där vi sist var å när jag satt där så såg jag dig sitta där på den lilla klippan på berget å göra dina poser å grimaser för vi lekte "Modell för 1 dag" Du skrattade åt dej själv för du gjorde konstiga grimaser och knäppa poser! Jag kollade igenom alla våra bilder vi tagit genom åren och jag fällde tårar för d va så fina minnen. Så hittade jag filmen på oss från när jag gick i 7:an å du i 8:an. Då vi fjantade oss och flumma å bara var allmänt uttråkade. Så tog jag filmkameran å filmade dej å fråga massa saker å så gjorde vi ngt knäppt program om små skitsaker, så kom jag fram till den biten då vi sa något knäppt å du vek dej 3 dubbel av skratt, och så kom din brorsa in å bara ni e ju knäppa men får vi hänga med er brudar? å vi bara föll i as garv båda 2. Allt e så komplicerat nu, med dej så var allting så lätt! D suger att allt bara kan förändras över 1 dag! Varför skapar man liv om man ändå ska dö? Varför skapar man Snö om d ändå försvinner? Varför leker man med andras känslor när man vet att d sårar? Men bara kom tillbaka till oss! Jag skulle göra vad som helst! :'( DU FATTAS MEJ!!:'( Jag längtade så efter sommarlovet för jag skulle tillbringa hela sommaren med dej! Knappt 1 månads sommarlov var d jag fick tsm med dej men är glad för dessa 14 år vi haft tsm, vi ses i nangijala älskling! MÅNGA KRAMAR DIN DENISE!<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0