Alingsås ikväll <3

Japp, ikväll var jag i Alingsås med Michelle :D:D var sjukt kul. Men innan d läxor å träning. Dagen har flutit på bra. SO lektionen gick snabbt, d kändes som att man precis hade satt sej så slutade lektionen. Matteprov på måndag:O Jag känner mej inte alls redo... Och jag vill inte ens veta mitt resultat på NO provet :O Just nu tittar man på bilder från tiderna med tjejgänget.





Tjejgänget var tillsynes ett glatt gäng med starka personligheter. Tjejerna som alltid hade roligt tillsammans, som inte skildes åt för ett bråk. Vi höll ihop. Alla hade starka personligheter och var spexare. Vi har så många fina minnen tillsammans. Men så kom den dagen då tjejgänget skulle tappa en av sina medlemmar föralltid. Den natten då Emeli lämnade oss. Våra liv försvann tillsammans med Emeli den natten i skogen. Tjejgänget kommer aldrig bli det samma. Gud tar sina finaste änglar först <3 Sov gott min eviga vän (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0