3 Månader och 3 dagar utan dej!



3 Månader och 3 dagar har gått utan sedan du lämnade oss i stor sorg och saknad. Tårarna rann ner för våra kinder den dagen. Begravningen var den 29 Juli, med 3 av dina favoritlåtar, några fina låtar på orgeln, en film på dej när du inte var med på att jag filmade dej å våran flumfilm. Sen skulle man gå fram till kistan 2 å 2 å lägga handbuketten å ge dej en sista hälsning. Jag skulle gått efter din Mamma,Pappa å storebror men valde att gå sist av alla. Alla gick fram å lämnade buketterna å gav dej deras sista hälsning, när alla varit där framme så var d min tur. Jag gick fram la handbuketten och sa " vi ses i nangijala älskade vän. Jag kmr aldrig hitta nån som du! Och jag vet att du kmr vaka över varje steg vi tar så att inget händer oss". Jag var så säker på att du var där och såg alla fina blommor När begravningsgudstjänsten var slut  och alla gick ut ur kyrkan stod d massa folk med tända ljus i handen och grät. Dom hade tagit skolkortet och en bild jag tog på dej när du satt på klippan å log ditt speciella fina leende. Framför hade dom tänt ljus o ställt dom så d stod R.I.P EMELI 1993.08.05 - 2009.07.01, d va så fint så man fällde ännu mer tårar och sen kom din pappa, bror och dina 2 kusiner med dej dig i varsitt handtag och alla grät, jag grät så mkt så jag började skaka och nästan föll ihop. Du fattas mej! Inget är desamma utan dej!


Du är inte borta,
du har bara gått lite i förväg,
jag vet att vi ses snart igen,
jag längtar så,
jag längtar
så mycket att det gör ont,
vi ses när tiden är inne min underbara vän.

Många kramar DIN DENISE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0