Idag är d EXAKT 4 månader sedan du slets ifrån oss!

Idag är d 4 hela månader sedan Emeli slets ifrån oss. Det har varit 4 äckligt svåra månader, inget är lika lätt eller roligt längre. Men du är nu Guds finaste ängel (L) Vi kan inte fatta hur dom kunde göra ngt sådant här. 4 månader utan några svar på alla våra frågor! Jag sitter fortfarande å väntar på dom 25 smsen jag alltid fick av dej. Utan dej så känns allt så jävla tomt! Det har gått 4 månader utan dej men jag har lika svårt att fatta att du är borta föralltid och att du aldrig kommer tillbaka! För mej betydde du världen! (L) Tjejgänget är och kommer aldrig vara desamma. Den som höll ihop oss är nu föralltid borta. Att veta att du aldrig kommer komma tillbaka får mej att fälla tårar. Alla dom minnen vi haft tillsammans är dom bästa. Vi kommer aldrig gå ifrån varandra. Vi har bestämt att hålla ihop och ha kontakten så länge som möjligt. Kommer du ihåg den gången när 2 killar från stockholm ringde oss? Och dom försökte prata med oss å vi bah skratta åt dom för att dom inte kunde prata :) men sedan när dom inte var lika nervösa så va dom faktiskt trevliga. Jag kommer ihåg när jag å Emeli skulle åka upp å träffa dom, vi va inte ett dugg nervösa men dom stackarna va hur nervösa som helst. Men den helgen var hur rolig som helst. Och på lördan skulle vi med dom till en fest och vi var dom enda som inte var från stockholm där. Folk typ mobba oss för vi bara kunde prata med ö typ. Och vi skrattade så vi låg på marken och grät. Kommer du ihåg? Men dom va hur balla som helst. Haha men den helgen gick hur snabbt som helst. Jag gråter varje dag för du inte e här. Jag vet inte hur många gånger jag har varit påväg och ringa eller messa dej :O Hoppas du har d bra där på andra sidan, för jag vet att du väntar på mej och jag kommer snart. Tiden är snart inne. Men det är inte rättvist att en oskyldig tjej med framtid ska berövas på sitt liv! Den sorg, saknad och ilska vi känner kommer den någonsin lämna oss? Hur fan kunde ni döda en tjej med framtid!? Alla dagar då man måste se era ansikten får en att fyllas av hat! Om jag kunde vrida tillbaka tiden skulle jag göra d! Emeli hade alltid ett leende på läpparna och var glad jämt. Hon var älskad av många. Men nu är hon saknad av ännu fler. jagtänker på dej varje dag! Din Denise! (L)


Kommentarer
Astrid

Jag blir tårögd även om jag inte vet som har hänt.

Det är så fint det du skriver. Det känns som att jag också kände henne. Jag lovar Desnie, hon saknar dig med!<3 förlåt om jag... a du fattar. Men jag bryr mig så mycket om dig. Hoppas allt är bra! Du har nu universums finaste skyddsängel<3

2009-11-25 @ 21:28:52
URL: http://baracarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0