I have a memory of you that i'm carrying in my heart! <3

Inte en dag går förbi utan att jag tänker på dig. Du finns i mina tankar. Så länge jag lever så lever du<3 Tills dagen då jag dör bär jag minnet av dig. (L) Efter all denna tid är du fortfarande med mig :) När jag ska ringa till hannah, sophia eller evelina så slår jag automatiskt ditt nr. Jag skulle ringa till hannah omedvetet slår jag ditt nr ringer och undrar varför hon inte svarar. Då kommer din telefonsvarare upp och jag kände mej så dum. Jag vill ha dej här, lika levande som jag alltid hade dej! Du fötjänade inte döden! Vi lever för dej nu. Ditt rum står fortfarande kvar så som du lämnade det. Jag kollade igenom alla bilder på dej å alla med oss tillsammans på. Tårarna började rinna. Du sa alltid till mej att du inte vill att jag skulle gråta när du dog. Jag vet att du inte ville d men jag kunde inte hjälpa d. Det blev så starka känslor. Jag kommer aldrig glömma dej älskling! (L) Du var alltid den jag prata med. Jag har minnet av den dagen då vi var inne i stan och kollade på kläder tillsammans och vi satte oss på ett fik, så gick det förbi 2 killar och dom stirrade så mycket att dom gick in i två lådor med blommor. Och bara skrattade och skrattade och sedan gick vi fram till dom och vi skrattade fortfarande frågade hur det gick och dom sa att det gick bra fast det inte gjorde det. Vi skrattade i flera veckor efter det. kommer du ihåg? :) Nu finns det bara minnen kvar. Men den tiden vi fick tillsammans är jag så tacksam för så att det finns inte. Ångrar inte att jag tog kontakt med dej. Du var den underbaraste av alla. Du kommer aldrig att bli glömd!




Till minne av våran älskade Emeli!
1993.08.05 - 2009.06.01
En älskad dotter, vän och
klasskamrat lämde oss den
1 juni -09 i stor sorg och saknad.
Vi hoppas du har det bra där du
nu är. Vi ses på andra sidan! (L)


Kommentarer
Astrid

Jag vet att det kan vara känsligt. Men jag undrar vad det är som har hänt. Eftersom att jag bryr mig om dig, känns det svårt att veta vad jag ska säga när du skriver om händelsen eftersom att jag inte vet vad som har hänt...

Finns här för dig! <3

2009-11-25 @ 21:18:35
URL: http://baracarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0