Bad update i know !

Hejsan alla läsare!
Dålig uppdatering jag vet. Det har varit så mkt med skolan å så har jag skadat armbågen fick en spricka. Men nu har allt lagt sig. Men mitt liv knallar på med stora steg. Blev väldigt upprörd över domen mot dom två som mördade 15 åriga Therese Johansson Rojo.  1 år och 8 månaders sluten ungdomsvård. Sköter dom sig så är dom ju ute efter halva tiden. För att citera Tess familj och vänner " Dom fick 1 år och 8 månader, vi fick en livstid!" Jag menar hallå! dom har mördat en tjej i deras ålder. Det ska inte vara någon skillnad bara för att dom är barn. Hade dom varit vuxna hade dom fått livstid, men nu är dom inte det och då blir straffet lindrigare. och det är HELT fel. Men aa, jag har varit på dejt med olika killar dom 2 senaste helgerna. Men jag orkar verkligen inte kärlek. Den suger verkligen :( Men söndag den 8 november ska jag på brunch :) men nu orkar jag inte skriva mer ska kolla på 3 systrar och en mamma och messar med sötaste Robin! <3 Men slänger in min favoritlåt med Yiruma :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0