Rolig fredag och lördag! :)

Igår åkte jag till min bästis anniie och sov över hos henne tills idag. Igår när anniie skulle ha genrep inför konfirmationen så åkte jag och tim och lämnade av henne vid hagakyrkan sedan åkte vi bussen hem hjälpte anniies mamma och städa och sedan satt vi med våra datorer på golvet och höll på med musik. Sen ringde anniie så det var bara för oss och sätta oss på bussen och åka ner och möta henne och sedan åka hem. Sen åt vi och sen satte vi i usb å lyssna på musik och spelade kort, jag vann då såklart ^^ . Sedan låg vi i sängen och lyssna på musik å jag messa med alfred som för övrigt är konstig. Men aja mer om det någon annan gång. Sedan så har jag avslutat två veckors prao. Känns helt fel och komma tillbaka till skolan. Vill verkligen inte det för det finns personer jag absolut INTE vill träffa. Men ibland får man bita i det sura äpplet även om man inte vill. Men nu ska jag gå ner och titta på Beck och käka godis å chip. Lays e dom goaste :D:D Men vi hörs. Håll även utkik på davidochdenise.blogg.se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0