Riktigt dålig uppdatering...

Hellow alla läsare! Jag vet... har inte skrivit på länge... Skäms på mej! Men det har varit mke pluggande, prov och massor... Men nu är det äntligen helg. men en stressig helg för min del :O Imon ska jag med pappa å dömma sem ska vi hem,  sen blir d chill. på söndag har jag match 11:40 sen ska jag hem byta om åka te angered te mina kusiner å fira 2 av dom fyra kusinerna. Sen blire av till Furulund där jag ska ha konsert med kören.´Och på måndag börjar våran 2 vekor långa prao ! :D  Gött att slippa skolarbete! Fast ska lämna in ngt från NO:n måndagen efter praon i think. Men aa måndag, onsdag och fredag ska jag vara på min gamla skola Lillegårdsskolan och praoa med Pernilla å tisdag och torsdag ska jag vara på dagiset på lillegård men min gamla dagisfröken anna :) och på fredag åker jag till halmstad. Ska på någon konfirmandkompis utbildning. Så ska ta tåget ner och så. Men det skulle tydligen någon i min ålder från Näset som skulle till samma utbildning så ska ha sällskap med den killen/ tjejen på tåget :)


Mina ögon kan tindra
mina läppar kan le
men sorgen i mitt
hjärta kan ingen se!

I mitt hjärta
är du gömd,
där blir du
aldrig glömd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0