Plugg Plugg Plugg och åter Plugg

Ja som sagt rubriken säger väl allt ? Grävt ner mig i skolböcker hela lovet. Jag har gett mig tusan på att jag ska klara NO fysik provet på fredag. Optik det är ju inte världens lättaste men får ju ge det ett försök (y) Fick även veta betyg på mina 2 engelska " uppsatser" All summer in a day betyg: G+ My best friend betyg: MVG+++ . Jättenöjd. Jag har verkligen knarkat musik och läxor denna vecka. Och i matten jobbar vi med Pytagoras sats. Hade ingen aning om va det var men jag upptäckte ganska snabbt att det var lätt :D denna helgen kommer bli så soft. Åker till pappa på fredag och på lördag e d kväll med tjejorna och några till och söndag e d upp tidigt och iväg. Ska döma handboll 11:30 i Sävehofhallen. Jättekul så tidigt! NOT (N) kort å sent inlägg men så får d bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0