Nissaströms i helgen!

I helgen var jag på Nissaströms konferens å kursgård:) och träffade mke grymt mke nytt å trevligt folk:) Idag var jag på dagis :) Imon ska jag vara med Pernilla och ha idrott hela dagen. Jag saknar Samuel, Nella, Ida, Simone, Lucas, Maria och Nova från lägret! Det var sjukt kul. Vi var ute å rände på nätterna ^^ Nu övar jag inför Lucia. Har 4 solo och göra + att jag ska vara Lucia :O Det är mke. Sen saknar jag alla i kören. snart är 2 veckors prao slut. Tummen ner för det (N) Och jag bråkar med mina NO lärare! Jag hatar dom verkligen! Dom säger en sak till mig och en annan sak till min mamma och andra lärare. Så idiotiskt. Snart har det gått 6 månader sedan Emeli rycktes ifrån oss:(
VI LEVER FÖR DEJ NU! (L)

Idag får det bli ett kort inlägg eftersom jag måste skriva NO grejs.


Hejsvejs för idag!








Kommentarer
Astrid

Hej sötaste!

Jag kan länka din blogg på min blogg om du vill :)

Säg till om du vill ha en design, jag kan göra en åt dig om du vill! Kanske inte jätteavancerad då men... jag har ju gjort designerna jag har på min blogg och 11 till ;)

Kram på dig! <3

2009-11-25 @ 20:59:34
URL: http://baracarling.blogg.se/
Astrid

Hej sötaste!

Jag kan länka din blogg på min blogg om du vill :)

Säg till om du vill ha en design också. Jag har gjort runt 12st bla dom jag har haft på min blogg och dom jag har laddat upp på bdb. Jag kanske inte gör jätteavancerat men det blir snyggt ändå :)

Kram!

2009-11-25 @ 21:07:32
URL: http://baracarling.blogg.se/
Ida från Nissaström :D

OHJA, det var så SJUUUKT kuuul :D

Saknar dig mega mkt <3

Men vi träffas ju snart igen :D Kraaam

2009-12-05 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0