Helg! :D

Då är det äntligen fredag :D Men kommer plugga hela helgen. vi har mattediagnos på måndag. Man skulle köra igenom 2 blandade uppgifter sidor. Jätte tråk å 3 uppgifter är med pytagoras sats som är as svårt ! Men idag var det skola och NO som sista lektion. Min grupp hade fysik prov och det gick bra tycker jag. Sen var det sätta sig på bussen hem. När jag kom hem ringde jag mamma och sedan pappa. Lagade mat och packade. Sedan satte jag mig på 59:an till Nils Ericson Terminalen och sedan gå över till Nordstan och ta 6:an mot Länsmansgården. Så mötte pappa mig nedanför trappan så gick vi hem. Och han lurade mig att vi skulle träffa Anders nere vid saluhallen.

Pappa- vi ska snart åka för vi ska möta anders vid saluhallen

Jag- Varför det?

Pappa- Vi ska fixa en grej

Jag- aha okej...

Pappa- nu åker vi


När vi kom ner så gick vi in på biografen vid saluhallen. Och då fattade jag att vi skulle på bio :D Så jag å pappa skulle gå på Bröllopsfotografen 18:45. Den filmen var grymt bra och rolig. Resten av kvällen består av plugg, musik,msn, bdb å trök.

Kort jag vet men så får det bli. Det är ju ett inlägg iaf (A) (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0