Dålig uppdatering jag vet...

Hejhej. Igår började då 2 veckors prao. Jag praoar med Pernilla måndag, onsdag och fredag. Tisdag och torsdag ska jag vara på lillegårdsskolans förskola kotten :) I går så spelade jag House legue i bowlingen det gick jättebra ! :) Fast jag har fått feber och huvudvärk och är väldigt yr :/ I lördags dömde jag tsm med pappa. Det var kul men svårt eftersom jag e DNB och han e DD. Så han dömer mke högre än mig. Men det gick jättebra. Mke öppet hus dagar framför mig nu. Lite svårt för det är på så många skolor man vill gå på men man kan inte komma just den dagen :/  Och jag saknar min David ! (L) Och han kalla mej liten !!! :'( Men jag älskar honom ändå :)<3 Nu orkar inte jag skriva mer för jag har jätteont i huvudet :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0