Nyårsafton ! :D

Idag är d nyårsafton :D 2009 börjar gå mot sitt slut. Men haha vem sörjer ? 2009 är det sämsta året jag någonson varit med om ;o hoppas att 2010 blir ett bättre år! Annars går jag typ under jorden ;o
haha igår var man då med evelina och vi har suttit och tittat på youtube och varit på fest. Assåh vi tittade på Kissie och krilleboii assåh jag hatar verkligen Kissie ;o "alla ni fjårtizar vill vara som mej" och när hon säger dagens outfit " just det, det tänker jag inte säga vill inte att ni ska klä er som mig" Assåh tror hon att hon är ensam om dom kläderna hon har eller? haha så irriterande är hon! Senare på kvällen stack vi upp till Emil R i björndammen på Partaj! As grymt var det. Mke grymt folkish :D Idag ska man inte göra så mke, blir å vara med evelina idag med. Vi ska hem till Sophia och Joel och lämna deras julklappar. Haha vet att det är nyårsafton men har typ inte träffat dom för att dom varit bortresta i thailand ;o jag vet såå fuskigt. 20101005 sticker jag te USA 1 vecka! ;) Så då är det byebye Sweden and HELLO NY :D Men nu är klockan 02:30 så ska ta och lägga mej å lägga mej och ladda inför kvällen ;)


XoXo

Denise"MissMusicLover"Hansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0