Luciafirande!

Idag har det då varit lucia firande på min skola:) Det gick jättebra förutom i slutet då freja välte mick och mickstativ :D Alla i salen började applådera å skratta :D Sedan var det upp till klassrummet och ha lussefika med klassen. Sedan 10:10 hade vi 20 minuters SO och sen lunch och sen hade vi projekt. Då satt jag och messa och lyssnade på musik. Och idag skulle vi redovisa på NO lektionen men jag fick inte göra det så skulle skicka in ett arbete som ska vara inne senast imon :O Så nu sitter jag och skriver och gör en powerpoint. Så jobbigt för det är svårt! Tittar även på idol å jag tkr Erik ska vinna ! Avslutar med det jag brukar säga :D:D

INGEN HJÄRNA ÄNDÅ STJÄRNA ! :D

STOR I ORDEN MEN LITEN PÅ JORDEN ! :D

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0