Brorsans födelsedag!

Jaha idag fyller då min brorsa år !! :D Ett stor grattis till honom. Sen har jag varit hos farfar och sen var jag och min pappa och dömde handboll :) Sedan åkte vi hem handlade vi och gick hem och lagade tacos :D Den förste december var det då 6 månader sedan Emeli mördades så tänkte skriva från mitt hjärta nu !

Emeli det har gått 6 månader och 4 dagar sedan du mördades!
När kommer du tillbaka? Vi längtar så efter dig! Du är saknad!
Vi hoppas att du vilar i frid där i din kista dig kommer vi alltid minnas
ur våra minnen kommer du aldrig försvinna! En stjärna lämnat jorden och
lever nu i himlen vill hellre har dig här å men du får vila i frid! Emeli du är
så saknad av familj och vänner och alla som dig känner siger eh vila i frid!
Tårar rinner, nu är du en stjärna i himlen. Du skapar minnen och jag gråter
när jag kollar på bilder, med oss två tillsammans du var som ingen annan. Ditt
namn kommer föralltid finnas där bakom pannan! Jag kan gråta men le när jag
tänker tillbaks när du fanns här bredvid mig när allting bara var bra. Jag har svårt
och acceptera att du inte längre finns kvar här! I hjärtat det tar, Emeli du var så underbar.
Livet är så svårt att förstå sig på det är ju så kort. Varför försvann just du, varför gick den bästa bort!
Du var älskad du är saknad, ja vi saknar dej Emeli. Vila i frid världens finaste Emeli ! Jag sätter nu blicken mot
skyn, jag hoppas du hör mig. jag kommer leva för Emeli tills dagen då jag dör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0