Sista året har börjat!

Jahapp, idag har då sista året på Lexbyskolan börjat för min del. Men igår var d ju sommarlov! Å idag har sista året på Lexbyskolan å friheten slutat! På något sätt känns d skönt att vara inne på sista året å ett annat sätt känns d piss att ha börjat igen...  Resten av dagen består av konfa återträff kl 18 på kåsjögården:) å om 4 dagar så åker jag!:D D va gött å träffa några i klassen å mindre gött att träffa några andra,., Å den 10 september börjar kören igen:) Å vi fick även reda på Elvens val, vi hade gjort:) Jag fick Idrott och hälsa med Stefan och Linda:D *STOLT* Haha å Evelinas skolstar gick också väldigt bra:D Haha typ kom 40 minuter sent för hon gick fel hahaha:D Den största screw up du gjort gmn:D Och Mathias vill att 3:an ska gå snabbt så han kan ta studenten och få åka på sin resa till Australien med Evelina. Men d va längesen man träffade Marina. N så ska träffa henne på stan imon å ta en fika och sedan åka vidare till Johanna och lämna födelsedagspresenten eftersom hon fyller år imon:) Å på onsdag börjar bowlingen igen:) Nä nu måste jag gå å packa inför Spanienresan:D CIAo CIAO








Min tränare som lekte lustig och ta kort när jag ska göra trippel Salchow;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0