Imon åker jag!!:D

JAAAAA!:D Imon åker jag till Spanien:D kl 06:30 går planet från landvetter:D Nervös men ändå inte:D Å jag å mamma var på rusta förut å skulle köpa schampoo å balsam så köpte jag mina älskade Lays ;D SOM jag längtat efter dom:O Jag har knarkat Dir En Grey, Sonic Syndicate, Takida, ACDC, Volbeat, m.fl:D Jag älskar Dir en grey å Dead By April:D Kalla mej emo men jag e d itte:D Asså skåne suger fan, asså varje år Gaisare kmr ner på matchen Helsingborg-GAIS så blir vi pepparsprejade å tvingade in i polisbilar å skit asså idioter:O Asså jag får tårar i ögonen av May It Be med Enya så jävla fin:) Kortinlägg idag med men har man SO å göra så:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0