Dagen innan helvetet börjar- Och ett liv utan dej!

Ahapp idag är d då sista dagen i frihet! Detta sommarlovet har haft 2 sidor- Bra å helt jävla fucked up! Detta sommarlovet skulle bli d bästa, med mkt bad, å tema kvällar som vi hade men allt gick åt helvete den där kvällen! Våra liv skulle aldrig bli desamma! Allt förändrades på 1 sekund. Dagen har bestått av, data/film, musik, tittat på The Rachel Zoe Project :) Även hunnit vara med Evelina och Mathias. Imon börjar då skolan å friheten tar slut:( Men varför hatar man skolan så mkt? D e en fråga jag alltid undrat, bara inte hittat rätt person att fråga xD Men en fråga som föralltid kmr finnas inom mej är att varför skulle just du tas ifrån oss? INGEN förtjänar att tas ifrån någon! Du längtade så tills gymnasiet skulle börja för du skulle börja din drömutbildning:) Men du fick inte träffa dina nya klasskompisar, eller börja gymnasiet. Emeli hade sökt Estetiska med inriktning musik, Man var tvungen att skicka in en video också, jag glömmer aldrig den gången vi filmade dig i smyg när du spelade piano och sjöng dina låtar:) Vi hittade filmen brände den på en cd skiva och skickade in den:D När du fick hem brevet att du kom in blev du helt mållös, du sa '' men jag har ju inte skickat in någon video, hur kan jag då komma in?'' Och Jag, Hannah, Sophia och Evelina brast ut i asgarv och stötta oss mot varandra för vi skratta så mkt å då fatta du att vi hade skickat in en video som vi filmade bara 1 månad innan:D Jag glömmer aldrig d du sa då '' Varför sa ni inget? jag var så besviken att jag inte skulle komma in för jag inte hade någon video'' Då sa, vi '' För vi älskar dej å du förtjänar att gå den utbildningen''.  Då började du gråta och sa att vi var dom bästa vänner du haft, kmr du ihåg ? :) På den ''Svarta Tavlan'' dörren i ditt rum står hälsningar från oss älskling<3 kmr du ihåg när du å jag var hemma hos dej vi va väl 9 år eller något så skrev vi massa saker på dörren och så sa du '' Tänk att d stått där sedan vi var 9 år, dom orden beskriver våran vänskap å vad du betyder för mig Denise, utan dig hade jag aldrig var den Självsäkra glada Emeli jag är idag, jag vill hålla kontakten med dig föralltid, om när någon av oss dör innan den andre så väntar den andre på den som lever i Paradiset.'' Och så började vi gråta:(


R.I.P Emeli 1993.08.05- 2009.07.01




2009.07.29 Dagen då
vi tog farväl:'(



Kommentarer
Anonym

Men gud vad hemskt det låter... vad har hänt? :(

2009-08-27 @ 19:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0