6 Härliga dagar kvar! :D

Idag är d då 6 härliga dagar kvar tills jag åker:) D är även 2 dagar kvar tills skolan börjar;( Måndag är något jag inte längtar till, först tandläkaren kl 12:45 så börjar skolan 13:30 sen till läkaren kl 15:30 å sedan Kåsjögården med mina gamla konfa"vänner" kl 18. å JAG SAKNAR Simon, har inte sett honom på 4 dagar! :(  Så så har jag pratat med DD, blev ju inte så mkt prat när jag var med honom, Perre, Simon å Björk:) Idag har d bara varit slödag på stan med älskade Sannah:) Gick runt i stan i 1 timme ungefär sedan satte vi oss på ett fik och pratade om käraste Emeli och om allt vi sagt under åren tillsammans:) All skit vi snackat, alla killar vi haft, alla födelsedagar vi haft tillsammans, alla resor, flummiga dagar, våra teater grejer, skolan, äkta vänner, Karaoke och filmkvällar, skolkort, somrar tillsammans, You name it! D va kul men sorgligt på ngt sätt:( Tiden rann på väldigt fort när vi satt och pratade om allt d:O Så efter d gick vi och köpte blommor och någon ängelstaty och ditt favorit halsband, och fler bilder på dig och gjorde fint på graven:) D har gått så lång tid utan dej nu gumman! Vi försöker förstå att du varit ifrån oss i snart 2 månader:( Men på något sätt känns d som att du lever kvar ibland oss. Jag älskar dej ängel och d kmr jag göra tills mitt sista andetag å mitt hjärta sista slag, då återförenas vi i himmlen bästis<3 Jag,Sophia, Evelina och Marina var ute och gick med din mamma och lättade våra hjärtan, Vi gick vägen som du alltid gick/sprang när du hade gått om tid till bussen när du var i tid till skolan och dagar då du fick springa för du försovit dej, så missade du bussen å stod å svor för dej själv, älskling vi delade ALLT tsm vi var som systrar, när du lämnade oss försvann min älskade syster jag pratat med allt om, ringt flera ggr om dagen, å gråtit ut mot försvann:( älskling nu finns d bara minnen kvar:( Men jag är nöjd med tiden vi fick tsm<3 Du är min ängel, syster å älskling å kmr alltid vara<3 Många pussar å kramar DIN DENISE <3 ;*

Denna bild från Cypern får avsluta dagens inlägg:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0