3 Dagar av skolan...- Och R.I.P Emeli inskrivet

Idag är det 3 dagar till Spanien och 3 dagar av skolan har gått. Idag på So:n fick vi en anteckningsbok och en samhälls bok, där i skrev jag R.I.P Älskade Emeli, Älskling vi ses i Nangijala<3, Vila I Frid Ängel<3. Så Idag på SO:n började vi med Ekonomi, å då tänkte jag för mej själv men kul lixom... å himla med ögonen, men ganska snabbt märkte jag att d var kul med Ekonomi:) Å igår kollade jag på Linas Kvällsbok som gick på 5:an ;D Resten av dagen består bowling träning 17:18:30 å handboll 18:30-20 Sedan duscha och fortsätta läsa om Ekonomi. Men just nu knarkar jag musik:), just d ni läste rätt KNARKAR musik:D Kort inlägg idag men så får d  bli ;) CIAO CIAO







Min klädsel på bröllopet:)





Min syssling Linda när hon gifte sig med Henrik:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0